tirsdag 29. januar 2008

Drømme



8 kommentarer:

Mrs.J sa...

ny blogg? utrolig vanskelig legge igjen hilsen hos deg på den andre bloggen så jeg legger den inn her! :) er innom å kikker men får ikke til kommentere. Nyydelige vinger du har på veggen. :)

Grip dagen sa...

Ny blogg på gang...?
Her var i alle fall noen lyse, delikate bilder!
For en deilig stemning på bildene dine! Jeg synes den franske stilen er nyyyydelig! Sart og røft på samme tid, og så oser det sommer og romantikk!
Veldig bra!
Lykke til.
Mange hilsner Marit

Mrs.J sa...

Du jeg skriver her jeg, for da vet du ihvertfall at jeg er innom å kikker i bloggen din.. eller begge bloggene dine da.. :)
Takk for koselig kommentar.ROsa er nyydelig det også. GLeder meg til jeg får en pike ( om det skjer, det vet vi jo ikke enda ;) )
Men da blir det nok et rosa prinsesse rom ja! :)
Ha en deilig solskinnsdag!
Klem

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Tusen takk for kommentarer:)
Den andre bloggen din får jeg ikke lagt igjen kommentar på i det hele tatt... Så jeg prøver her. Er stadig innom den nydelige bloggen din å titter:) Du har SÅ masse fint!
Skoene har jeg tegnet mønster og designet selv ja:) Men har fått litt ideer herfra og derfra;)
Ha en super dag Marthe!
Klem fra chatrine:)

Merete sa...

Åhh..så nydeleg det var med englevingene på veggen der! Verkeleg delikat soverom det der..

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Tusen takk for koselig hilsen!
Håper mannen har invitert deg på middag nå;)
Nå har datteren kommet hjem på vinterferie, så her har vi fått hekledilla begge to:) Å ute sner...sner...sner det, så vi sitter heller inne:)
I helga kom kjæresten hjem med den nydeligste helke/strikke boka til meg, så nå er jeg jo opptatt i lange tider;)
Ha en super uke!
Klem fra chatrine:)

Anonym sa...

Åh så fiiiiiint! Å så har du jo såååå mange flotte og ikke minst fine nettsteder!

Høvebakken sa...

flott blogg :)

Related Posts with Thumbnails