mandag 24. mars 2008

Drømme... (eldre innlegg)




13 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Söta söta kaninen ;0)

Tack för din kommentar & njut dagen

Anita sa...

Søt ja!! Nå har jeg en badedame, type kraftig og en godnattengel snart ferdig! Koselige de også!! Til en av de ansatte i barne hagen! Ha en hyggelig uke, med frøken søtnos! Klem Anita

Merete sa...

knallsøt kanin :o) Er så herlige alle dei ulike tildafigurane! Nydeleg blomstrete stoff ho har har syd kjolen av, ja..er så imponert over alle som er så utruleg flinke med symaskina! Nyt resten av fridagen ;o)

♥ H@rmoni ♥ sa...

Der har du fått deg en Tilda kanin, ja. Jeg har en med det samme stoffet. :O)
Lenker deg jeg, forresten.
Ha en fin kveld!

tinemor sa...

Fin Tilda-kanin.
Kunne tenke meg en jeg å, men har ikke helt bestemt meg om jeg skal prøve å lage en selv, eller la noen andre gjøre det ,som kan det, feks Anita.....
Fin blogg du har!!!
Hilsen Tine

borghild sa...

Det var en kjempesøt kaninfrøken Anita hadde laget til deg! Og så høres det ut som om du har tilbrakt påsken slik den bør tilbringes...:-)Bare så synd den straks er over... Klem B:-)

Hulda sa...

Lille frøken kanin er veldig søt. :) Flott kjole hun har også. :)

Grip dagen sa...

Du er så godt igang med Tildas hus nå, at du klarer snart figurene også! Bare prøv. Det er kjempegøy!

Kaninen fra Anita var skjønn. Nydelige klær!

Synes nåleputa og -etuiet ditt var søtt. Koselig når de har samme type stoff.
Tenker det kommer flere sybilder fra deg. Når du først har fått dilla på Tilda, er det vanskelig å slutte!
Jeg vet hva jeg snakker om...
Ha ei fin uke!
Marit

elin1976 sa...

Jo den var virkelig søt. Hun er flink på disse kaninene, hun Anita.
Ønsker deg en fin dag. Klem:O)

Maren sa...

så søt tildadokke!sånn har eg og lyst på..

Aina sa...

Jodda, vi har hatt en fin påske, lite ski og turer ute, men veldig sosialt med venner og familien:0)

Ellers har vi jobbet med badet, jeg er rimelig lei av membran og primer, men trøsten er at snart blir det bad;-P
Vi er så heldige at mannen min har en kompis som kommer på besøk helt fra Bergen for å hjelpe oss å flislegge, like greit å betale fly og noen kroner for jobben til en vi kjenner som til en fremmed, kjekt med besøk også:-D

Frk. kanin er til å spise opp, venter på bok med oppskrift på slike kaniner men innbiller meg at det er verre å lage de kaninene enn engler og badedamer.
Ekstra kjekt at frk.Kanin passer til å sitte framme hele året.

Håper du har en fin uke og at lesingen går lett som en lek!

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så søt den lille kaninen var da!
Her har påsken gått med til influensa og forkjølelse. Masse inne, og fyrt i peisen ja. Ikke så dumt det heller;) Mye godt i påskeegget;);)
Vinteren har kommet for fullt, så nå likner det mer påske, enn hva det faktisk gjorde i selve påsken... Jaja, mye måking blir det i allefall.
Ha en finfin dag Marte!
Klem fra chatrine:)

mali-mo sa...

Nydelig liten kaninfrøken, helt nusselig. Så ut som gangen var snerten også...

Related Posts with Thumbnails